Hop til indhold

11. juni 2012

Social Business i Electrolux

af Lotusdk
electrolux_logo1

Dette interview med Ralf Larsson, Director of Employee Engagement i Electrolux,  forklarer hvordan Electrolux har skabt en social kultur i 60 lande og kickstartet et langt højere innovationsniveau med IBM Connections. Ralf Larsson ser mange fordele ved at bruge sociale teknologier og mener at det har en positiv indflydelse i alle led af organisationen.

Bl. a. Micro-blogging har hjulpet Electrolux med at løse problemer på et globalt niveau, ved at motivere folk til at kommentere og dele ideer på platformen.

Ralf Larsson forklarer hvordan Social Business har haft indflydelse på ledelsen i Electrolux, de ansatte, motivationsniveauet og hvorfor Electrolux valgte IBM Software.

About these ads

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 26, der følger denne blog

%d bloggers like this: