Skip to content

7. juli 2011

1

LotusLive leverer endnu en gratis app (til iPad) – og så lige en anden sjov app

af Lotusdk

Jeg har i rigtig lang tid været glad for min iPad – det er godt nok version 1, og der er ikke udsigt til en opgradering (ifølge hjemmefronten), men alligevel. Der findes rigtig mange gode applikationer og jeg er netop faldet over to mere som jeg lige vil dele med jer…

Den første er en helt ny app til brug i forbindelse med LotusLive møder -LotusLive Mobile Meetings for iPad

http://itunes.apple.com/dk/app/lotuslive-mobile-meetings/id440465146?mt=8#

I forvejen bruger jeg altid min iPad til afholdelsen af vores webinarer – det er rigtig rart at kunne se hvordan det ser ud for deltagerne (det giver ro i maven – og det er vigtigt i min alder😉

Her er der så kommet et par ting til min iPad, som jeg har savnet. Det  jeg især bider mærke i her, er visning af delte applikationer (shared desktop content) – det glæder jeg mig rigtig meget til at bruge fremover!

Her er vist et billede med en skærmdeling – faktisk vores wiki planlægningssted for webinarer… og ja, det er er IBM Connections vi bruger;) 

Og naturligvis kan jeg også deltage i chats – se bare her:

Den anden app, som jeg er faldet over er trimit se den her:

http://itunes.apple.com/dk/app/trimit/id446909528?mt=8#

Trimit kan tage en tekst og tilpasse denne til direkte brug i blandt andet Twitter. Det foregår ved at ryste “devicet” – altså shaken, not stirred – og der står også at den er kompatibel med alle sprog?! Wow – spændt på at se, hvordan dansk kommer til at se ud😉

Det var mine tips for i dag. Hvis I kender andre gode applikationer så giv lyd!

/Bo Falkenberg

1 kommentar Post a comment
  1. Sep 12 2011

    Hi there! I’m at work surfing around your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!

    Svar

Skriv et svar

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments

