Skip to content

3. august 2011

4

Ny Lotus chef i Danmark

af aholmpetersen

Kære kunder, partnere og kolleger. Velkommen tilbage fra sommerferie.

Som den skarpe læser vil have bemærket, har vi brugt sommerferien til en mindre rokade.

Pr 1. juli har jeg overtaget ansvaret for IBM Collaboration Solutions, aka IBM Lotus, efter Asger Klindt.

Jeg er ikke helt ny i butikken. Siden 1996 har jeg arbejdet med udvikling, rådgivning og salg af Lotus løsninger – mit blod er altså Lotus-gult.

Gennem årene har jeg oplevet Lotus-løsningerne udvikle sig fra at være centreret omkring få produkter, som Lotus Notes v.3 og Lotus SmartSuite, til i dag at udgøre en bred suite af løsninger inden for genren Social Business & Collaboration.

Området er i rivende udvikling og der er i dag en bred anerkendelse af, at virksomheders anvendelse af ‘collaboration’ løsninger giver konkurrencemæssig fordel.

Jeg er overbevist om at vi kun har set toppen af isbjerget for potentialet i ‘collaboration’. De nuværende løsninger på markedet forbedres i stadig accelererende takt, og virksomhederne og deres medarbejdere/partnere/kunder vil komme til at opleve hidtil usete muligheder for udnyttelse af resourcer og optimering af måden der drives forretning.

Jeg ser frem til at samarbejde med jer – kunder, partnere, kolleger – om at udnytte og udvikle IBM’s collaboration løsninger til nye højder.

Anders Holm Petersen
Country Manager ,  IBM Collaboration Solutions

Read more from Lotusdk
4 kommentarer Post a comment
  1. Mona
    Aug 8 2011

    Velkommen til din nye rolle Anders – jeg glæder mig til at arbejde sammen med dig🙂

    Svar
  2. Morten Olesen
    Aug 10 2011

    Er sikker på at det bliver en super oplevelse

    Svar
  3. May 26 2013

    I do not even understand how I stopped up here, but I thought this post was
    once great. I don’t recognise who you might be however certainly you’re going
    to a well-known blogger in the event you aren’t already. Cheers!

    Svar

Trackbacks & Pingbacks

  1. DanNotes: The 46th Danish LUG conference is in November | Per Henrik Lausten

Skriv et svar

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments

