Skip to content

27. oktober 2011

Webinar: Få den optimale hjælp til dine IT problemer

af Lotusdk

Du kender det sikkert godt, måske alt for godt. Der er noget med det der IT der bare ikke helt spiller som det skal, men hvor er fejlen og  hvordan kan jeg få hjælp til at få den rettet? Hvis det nu er et produkt indenfor IBM Collaboration Solutions (Lotus) der driller, så har du her chancen for at få et overblik over hvordan du bedst navigerer rundt i IBMs support funktioner og organisation for at få svaret så hurtigt som muligt. Få hjælp til selvhjælp og hør mere om hvordan du nemmest kan få løst dine problemer.

Hør f.eks. om:
* Hvor bør jeg starte?
* Hvem kan oprette en “sag”?
* Hvad skal der til for at oprette ”sagen”?
* Hvordan sikrer man bedst mulig fokus på “sagen” ?

Alt dette vil give dig og din virksomhed bedre forståelse for hvordan IBMs support organisation fungerer og hvordan vi kan hjælpe dig.

Vi har inviteret Bent Andersen, IBM Client Situation Manager – som vil dele ud af sine erfaringer og sin viden på dette område.

Invester 30 minutter af din tid og deltag på et af vores online webinars: tirsdag den 01/11 eller torsdag den 03/11 fra kl. 08:45 – 09:15.

Eventuelle spørgsmål stilles til lotusdk@dk.ibm.com

Tilmeld dig her!

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments

%d bloggers like this: