Skip to content

23. november 2011

Sociale teknologier udvider organisationen

af Lotusdk
How social technologies are extending the organization - McKinsey Quarterly - High Tech - Strategy & Analysis_1322047730249

I forlængelse af mit blog post d.18/11, vedrørende McKinseys research af Social Businesses, er der nu kommet endnu en rapport fra McKinsey, om virksomheder der gør brug af Social Business.

I denne rapport er 4200 global executives blevet stillet spørgsmål om Social Business, for at belyse hvordan integrering af Sociale processer i en netværksvirksomhed og i medarbejdernes arbejdsprocesser, kan forhøje en virksomheds økonomiske performance og markedsandel.

Ovenstående måling, viser det procentvise antal af virksomheder, som rapporterede minimum 1 fordel ved brugen af sociale teknologier. Det ses tydeligt hvordan disse virksomheder, siden 2009, er blevet positive overfor den rivende udvikling indenfor disse teknologier og hvordan teknologierne har hjulpet virksomhederne i diverse processer.

Læs resten af rapporten, for at se hvordan disse sociale teknologier har været positive i forhold til virksomhedernes stakeholder management og hvordan udviklingen kommer til at være i fremtiden: Læs rapporten: McKinsey(2011) How Social Technologies are extending the organisation

//Oliver Adan

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments

%d bloggers like this: