Skip to content

21. marts 2012

Gartners definition af Social Business

af Lotusdk
gartner1

Gartners Group Vice President, Marc McDonald, beskriver i denne video hvordan man skaber sustained value i Social Businesses. McDonald mener at alle virksomheder kan have succes med Social Business og implementeringen af interne sociale medier. Han mener at en ægte Social Business konstant bruger sociale teknologier til at udvikle virksomhedens marketing, PR, operations, værdikæde, HR og support.

Se videoen og få indsigt i hvordan Gartner definerer Social Business!

//Oliver Adan Nyrop-Larsen

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments

%d bloggers like this: