Skip to content

21. juni 2012

IBM er for 3. år i træk global markedsleder inden for social software

af Lotusdk
ibminfographic

IDC har endnu engang vurderet at IBM har de største markedsandele inden for social software og collaboration tools. IBM er i det forløbne år vokset hurtigere end deres konkurrenter og næsten 2 gange hurtigere end det gennemsnitlige marked, som voksede med omkring 40%.

Yderligere vurderer IDC at markedet for Social Business vil ekspandere med 43% over de næste 4 år. Social software øger nemlig produktivitet i de fleste virksomheder og hjælper virksomheder med at samle mennesker, data, content og systemer på ét sted. Denne koncentration af viden gør virksomheder i stand til at træffe langt mere velovervejede beslutninger.

Mere end 35% af Fortune 100 virksomhederne har allerede implementeret IBMs Social Software, bl. a. 8/10 af verdens største retailers og banker. IBMs Social Software bruger en helt speciel sammensætning af netværksmuligheder og analytics til at hjælpe virksomheder med at få fat i information og indblik i samtaler mellem ansatte og kunder.

Social Business er for alvor ved at tage fart. Flere og flere virksomheder har set værdien i at bruge collaboration tools til at lette deres arbejdsdag, skabe bedre relationer både internt og eksternt, udnytte virksomhedens sociale kapital og skabe innovation.

Se nedenstående infographic for IDCs hovedpunkter om IBM Social Software:

 

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments

%d bloggers like this: